How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good باربند دوچرخه

Wiki Article

حمل راحت و بدون دردسر دوچرخ ( با قابلیت تاشو شدن جهت اشغال فضا کمتر گرفتن)

آدرس : تهران، تهرانپارس، خیابان احسان (شهید گرمابدری) خیابان ۱۴غربی (بهشت شرقی) پلاک ۱۰۰

تهران- میدان رازی-خ جوادیان-نبش کوچه دروازبان-ساختمان شکاری

فروشگاه آیبایک آدرس: تهران، خیابان هلال احمر، بعد از چهارراه عباسی، نبش کوچه عبدی، پلاک ۳۵۶، فروشگاه آیبایک

انزل وب موضوعات دسته بندی های سایت آموزش ترفند نرم افزار آموزش موبایل معرفی سرویس گوناگون رپرتاژ تماس با ما راه های ارتباطی

پس با ما در ادمه این مقاله همراه باشید تا شما را با انواع باربندهای دوچرخه آشنا کنیم.

توجه داشته باشید که به صورت کلی، بهتر است این باربند روی شیشه نصب نشود. خصوصا اگر ماشین هاچ بک دارید این موضوع مهم تر می شود و در زمان خرید هم باید به این قضیه توجه کنید و دوچرخه بندی که برای نصب به سپر نزدیک تر باشد را بخرید و آن را روی قسمت فلزی ماشین ببندید.

باربند های قفلی از زیر مجموعه باربند های صندوقی است که اختصاصا برای خودرو های ساشی بلند طراحی شده است.

نوشته قبلی آشنایی با انواع کلاه دوچرخه سواری

دوچرخه بند خودرو شکاری از انواع مختلف این وسیله می‌باشد و این امکان را فراهم کرده تا چند دوچرخه را به آسانی توسط خودرو شکاری به مکان‌های مختلف here جابه‌جا کرد.

اگر دوچرخه بند شما از مدل ثابت است و قطعات متحرکی ندارد، کار بسیار ساده ای در پیش دارید. فقط کافیست دوچرخه بند را روی درب صندوق ماشین قرار داده و آن را با تسمه های به اطراف درب صندوق در جای خود محکم کنید.

ما در آیبایک تصمیم گرفتیم برای اینکه بهتر بتوانید خرید خود را انجام دهید یک راهنمای کامل به همراه تمام نکاتی که باید هنگام خرید باربند دوچرخه بدانید، گردآوری کنیم.

باربند دوچرخه در حمل دوچرخه با خودرو یکی از مهمترین نیازهای یک دوچرخه سوار می باشد .

در مطلب امروز روش بستن و نصب دوچرخه بند را معرفی و مرور کردیم. شما از چه نوع باربند دوچرخه ای استفاده می کنید و آیا نصب آن را به راحتی انجام دادید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

Report this wiki page